miercuri, 11 august 2010

Cum ar fi putut reveni Piturca la Steaua

Cum ar fi putut reveni Piturca la Steaua
Fostul antrenor al Stelei, Victor Piturca, a povestit miercuri cum ar fi putut reveni pe banca ros-albastrilor la doar o zi dupa ce si-a dat demisia intr-o conferinta de presa.

"Gigi m-a sunat si mi-a spus sa jur pe icoana sa nu spun nimanui ca ne intalnim. Timp de o ora a incercat sa-mi explice ca trebuie sa vin inapoi. L-am lasat sa vorbeasca, nu am intervenit decat atunci cand a spus ca e bine sa stau un an de zile. L-am intrerupt si i-am zis ca un antrenor serios, cu un plan serios, nu accepta asa ceva. A doua zi am vorbit si i-am zis sa il ia si pe Giovani Becali sa ne intalnim.

O revenire a mea era doar in conditiile pe care le doream eu. Si conditiile nu se schimbasera deloc. Poate ma intorceam daca imi accepta conditiile, dar nu m-a mai sunat. Pe la 3 am vorbit cu Virgil Becali, care m-a sunat si mi-a zis sa il scuz pentru ca l-a pus pe Ilie Dumitrescu antrenor", a spus Piturca la gsptv.

Piturca nu se mai gandeste la o revenire in Ghencea si il avertizeaza pe Gigi Becali sa aiba grija cum se va purta cu Ilie Dumitrescu, deoarece viitorul sau este in joc.

"Daca se va intampla ce s-a intamplat si anii trecuti, va fi foarte greu pentru ca el sa ramana la Ghencea. E ca si cand ar fi clubul in faliment, totul ar fi zero", a mai spus Piturca.

Fostul selectioner a mai afirmat ca nu regreta ca nu va mai putea reveni in Ghencea, deoarece nu avea siguranta ca va putea conduce echipa.

"A fost foarte bine ca am renuntat! Gigi nu a vrut sa semneze niste acte care imi confereau dreptul de a conduce clubul in liniste si cu profesionalism", a explicat PIturca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu