sâmbătă, 7 august 2010

Becali il ataca pe Piturca si pe suporteri, dupa cafeluta

Becali il ataca pe Piturca si pe suporteri, dupa cafeluta
Finantatorul Stelei considera ca Steaua ar fi castigat daca Victor Piturca se afla pe banca si lanseaza un atac la adresa suporterilor. El si-a baut linistit cafelua in tribunele de la Brasov.

"Am controlat tot jocul, nu am avut nici o emotie. Un rezultat bun era daca invingeam. Normal ca s-a vazut absenta lui Piturca. Daca era Piturca, inchidea jocul bine, facea schimbare dupa gol. Galeria a inceput iar sa injure, vad ca spun ca echipa este a lor, dar cu milioanele mele s-au cumparat 15 jucatori.

Te doare capul! In iarna rezolvasem toate problemele cu suporterii, pentru ce imi trebuia mie balamucul asta? Sunt un tampit ca ma implic prea tare! Ce o sa le fac la suporteri? Credeti ca sunt prost sa fiu injurat la mine acasa? O sa vada echipa la televizor de acum... De luni, gata, tai abonamentele... Ce negocieri cu Piturca? Am fost un prost si cu asta basta...", a spus Gigi Becali la gsptv.

Steaua a inregistrat primul semi-esec din acest campionat, terminand la egalitate, scor 1-1, cu FC Brasov.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu