marți, 3 august 2010

Becali le raspunde suporterilor

Becali le raspunde suporterilor
Finantatorul Stelei, Gigi Becali, le-a raspuns celor aproximativ 400 de suporteri din AISS care l-au amenintat cu un nou razboi din cauza comportamentului de dupa meciul cu Universitatea Craiova.
"Sa-si vada de treaba lor, pentru ca mie numai Dumnezeu imi inchide gura. Am o conventie cu Piturca sa nu vorbesc despre jucatori si asa o sa fac pentru ca are dreptate. Insa nu suporterii imi dau dreptul sa vorbesc sau nu. AISS sa comande la ei acasa, la mine comand eu!", a spus Becali la gsptv.

Becali a mai mentionat ca nu are nici o intelegere cu suporterii, singura promisiune pe care a facut-o vizavi de ei fiind facuta in fata lui Victor Piturca. "Eu nu am nici o treaba cu suporterii, nu am vorbit nimic cu ei si nici nu ma intereseaza. Ei nu au treaba cu mine, eu nu am treaba cu ei", a adaugat Becali.

Totodata, Becali a afirmat ca nu gaseste vreo solutie de impcare cu cei care il contesta. "Ei nu ma suporta pe mine, au o rautate fata de mine, nu se vor potoli niciodata. Din cauza AISS am platit zeci de mii de euro amenzi. De ce nu au veni sa dea banii?", a precizat el.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu